Najnowsze Wpisy

zadanie "MECZ GWIAZD" Komentarze (0)
18. września 2005 14:00:00
linkologia.pl spis.pl

Witam! Dawno nie pisalem. wiecie jak to jest w szkole. Ale dzis pisze bo mam dla was zadanie. wiecie ze dzis jade na mecz Artysci VS POLSAT. to ciekaw jestem kto wymini (strzelajac) jakie i ile autografów zdobede? No ciekaw jestem kto zwas wymieni ich jak naj wiecej. no czekam na odpowiedz. PA!

maiki : :

Bez tytułu Komentarze (0)
10. września 2005 14:15:00
linkologia.pl spis.pl

Siema! Nastepny w pis bedzie chyba w nastepnym tygodniu gdyz tata mi kupil bilety na mecz charytatywny Aktorzy VS POLSAT. Mysle ze dostane kilka autografów i nie strace pieniendzy. A teraz zadanie dla was: obstawiajcie wynik. Kto wygra przy wyniku napiszcie nazwe swego bloga to wam  napisze wierszyk fajny!

maiki : :

linkologia.pl spis.pl

Polska znów wygrala! Lecz niestety tylko 1:0 nad Walia lecz to nam chyba wystarczy, bo z tego co zrozumiaBem Anglia przegrala z Irlandia 0:1.bym byl szczesliwy gdyby szwecja z remisowala z armenia. Ale teraz najwazniejszy jest mecz Anglia-Austria i Anglia-Polska. Jesli Anglia przegra z Austria to wchodzimy do finalow. I oby tak sie stalo. Komentujcie jesli macie inne wyjscia z ktorych mozemy wejsc do Mistrzostw!Pa.

maiki : :

Wielka prosba. Komentarze (2)
05. września 2005 17:06:00
linkologia.pl spis.pl

Ej! Prosilem byscie mi po z mienic "tapete" na moim blogu. prosze pomózcie!

maiki : :

milosne roztania Komentarze (2)
04. września 2005 20:23:00
linkologia.pl spis.pl

Mam do was pytanie. Czemu roztania milosne tak bardzo bola? Nie z nikim sie nie roztalem ale dziewczynamnie nie chciala i nie wziela odemnie ani nr GG, ani telefonu a byla pierwsza dziewczyna która mnie pocalowala... ah tych dni nigdy nie zapomne choc szkoda ze jej nie poprosilem wczesniej o chodzenie, przed nasza klutnia.

maiki : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

lintu | fundusze-emerytalne | juana | polkowicz | shmer | Mailing